Voorbereiden - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Gerard Zantboer - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Gerard Zantboer - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Blijf op de hoogte en volg Gerard

15 September 2012 | Nederland, Ter Aar

Nog een grote maand en dan is het zover! Het reisschema staat vast, alleen nu nog een aantal details invullen.
Er zijn al veel contacten gelegd met bekende, en voor ons op dit moment nog onbekende mensen in NZ.
Al met al loopt het prima en hebben wij er beide heel veel zin in.

• 15 September 2012 - 18:40

Gerard Zantboer:

Dit werkt in ieder geval, nu de rest nog.

• 17 September 2012 - 18:58

Anneke:

Hoi Gerard en Wout,
    Jullie voorbereiding is heel gedegen; jullie hebben geweldige contacten weten te leggen. Daar zal het allemaal niet aan liggen. Er staat jullie niets in de weg om een geweldige periode in NZ te hebben.
    We gaan jullie hier missen, maar verheugen ons op jullie foto's en belevenissen!

• 09 Oktober 2012 - 09:55

Barbara:

Hoi Gerard en Wout,

Het is bijna zover!
    Lekker vullen deze site want we willen natuurlijk wel veel lezen en zien wat jullie allemaal meemaken in het mooie land!
    Heel veel plezier!

groetjes
    Barbara

• 09 Oktober 2012 - 17:42

Jose Buis:

hoi Gerard en Wout,

De grote reis gaat bijna starten, heel veel plezier, geniet ervan!
    Wij volgen jullie heel graag via jullie reisverslagen, zijn heel nieuwsgierig wat jullie allemaal mee gaan maken.
    Met de dames gaan we wel wat leuke dingen doen, dan gaat voor hun de tijd ook lekker snel.

Groetjes Tom en Jose

• 17 Oktober 2012 - 08:17

Jos & Ralph:

Hallo Heren,
    Nu het bijna zover is zal het best wel spannend zijn!
    Heel veel plezier,en goede reis.
    Jos en Ralph

• 17 Oktober 2012 - 08:51

Gerard:

Lieve mensen,
    Leuk dat jullie ons allemaal een goede reis wensen! Het begint inderdaad wel te kriebelen nu. Anneke zei vanochtend nog; wat ben je onrustig! En daar heeft ze gelijk in, ben ik ook!!
    We zullen proberen iedere dag kort verslag te doen met wat foto's.
    Voor het plaatsen moeten we wel in een omgeving met wifi zijn.
    Jullie thuis veel kijk- en lees plezier.
    Gerard.