Reis naar Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Gerard Zantboer - WaarBenJij.nu Reis naar Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Gerard Zantboer - WaarBenJij.nu

Reis naar Nieuw Zeeland

Ik weet niet waarom maar het land NZ heeft een grote aantrekkingskracht op mij. Lang twijfelen en het niet doen wordt nu doorbroken. Dankzij mijn vrouw Anneke heb ik de stap om het te doen toch gezet.
Samen met Wout den Hertog ga ik in die periode rondtrekken met een camper, om alle schoonheden die het land heeft te bekijken. Daar tussendoor bezoeken wij ook een aantal veehouderijbedrijven en organisaties die verbonden zijn met veehouderij.
Via deze site willen wij onze familie en belangstellenden laten meekijken wat wij beleven en tegenkomen in NZ.

Recente Reisverslagen:

11 November 2012

Laatste verslag NZ reis

09 November 2012

NZ vrijdag 9 november

08 November 2012

NZ donderdag 8 november

07 November 2012

NZ woensdag 7 november

06 November 2012

NZ dinsdag 6 november
Gerard

Actief sinds 15 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13703

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2012 - 13 November 2012

Reis naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: