NZ 18 19 oktober - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Gerard Zantboer - WaarBenJij.nu NZ 18 19 oktober - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Gerard Zantboer - WaarBenJij.nu

NZ 18 19 oktober

Door: Wout en Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

19 Oktober 2012 | Nederland, Ter Aar

NZ- Donderdag 18/10 en vrijdag 19/10

Eindelijk, het is zover!!!
Vandaag vertrekken we. Anneke en Alex Otto hebben ons
( Anneke, Anne en ik ) opgehaald om mij uit te zwaaien. Chris die vanuit Utrecht met de trein zou komen belde op dat er geen treinen reden op dat moment. Lekker die NS!!!!!! Jammer, maar het is niet anders.

De familie den Hertog (Wout, Anneke, Sanne en Maarten) waren er al.
Nog lekker koffie gedronken met z'n allen en toen na wat foto' s en een innig afscheid zijn Wout en ik richting gate G7 gegaan.
Daar door de security heen, wat trouwens zeer vlot verliep en nu nog 45 minuten wachten voor we de lucht ingaan.

Als ik dit schrijf is het bijna 17.00 uur NL tijd. We zitten nu 6 uur in het vliegtuig, en hebben nog 6 1/2 uur voor de boeg alvorens we landen in Singapore. Het is tot nu toe een rustige vlucht, en 'verwennen' hebben ze bij Singapore Airlines uitgevonden!!
Wat een aardige mensen en wat heb ik al veel op....

• 19 Oktober 2012 - 18:57

Fam. Verkleij:

Goede reis heren!

• 19 Oktober 2012 - 20:28

Anneke En Alex:

Hoi Wout en Gerard,

Blij te horen dat de reis goed verlopen is. Wij zijn zeer benieuwd naar hoe jullie verwend zijn aan boord van het vliegtuig. Nu in een andere wereld aangekomen. We zijn zeer nieuwsgierig naar jullie verhalen. Veel plezier en tot horens. Groeten, Anneke en Alex