NZ 20 oktober - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Gerard Zantboer - WaarBenJij.nu NZ 20 oktober - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Gerard Zantboer - WaarBenJij.nu

NZ 20 oktober

Door: Wout en Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

20 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Whangarei

We waren beiden vroeg wakker. Slecht geslapen! Maar voelen ons niet heel beroerd. Na een geweldig ontbijt de camper opgehaald bij Maui en om 9.30 uur 'on the road!'

Op naar het noorden over de MW1 richting Whangarei, daar gaan we op bezoek bij Luke en Lyna Beehre in Hunkerenui ( moet je eens proberen uit te spreken....)
Zij hebben een fokbedrijf met Yersey koeien, en mogen gezien worden als één van de topfokkers in NZ. Hele vriendelijke en aardige mensen, die een lucnh voor ons klaar hadden staan. Ze hadden een goed verhaal en hebben ons alles laten zien. We moesten wel even wennen aan hun accent, was een kruising tussen 'Schots' en 'Australisch' Engels.

Daarna en camping gezocht ( op hun aanraden ) in Waipu Cove, mooi gelegen aan de zee, alleen is net nu donker dus dat zien we morgen pas. In het nabijgelegen dorp Waipu, in de 'Pizza Barn' een heerlijke pizza gegeten.

Morgen volgen we de toeristische route richting Hamilton. Nu nog even de tanden poetsen en slapen.

Fotolink:

Wout en Gerard.

• 20 Oktober 2012 - 13:13

Anneke:

Ha mannen,
    Jullie zorgen goed voor jezelf gelukkig!
    Dat jullie nu al hunkeren verbaast me niets!
    Ik hoop dat jullie van het uitzicht op de zee zullen gaan genieten. Lijkt me prachtig!! Slaap lekker.
    Hier uiteraard alles oké ☺
    Xxx

• 20 Oktober 2012 - 16:47

Ank:

Hoi jonmgens, wat een super de luxe en hele grote camper hebben jullie ter beschikking. Volgens mij voldoende lengte voor Gerard zijn lange benen. Uitzicht op zee....wauw. Ik hoop dat jullie vannacht beter zullen slapen zodat jullie weer fris en fruitig van morgn kunnen genieten. Xxx

• 21 Oktober 2012 - 01:59

Gerard Zantboer:

Zo we zitten in een restaurant met gratis wifi en ben ook benieuwd hoe t bij jullie is. Het is nu zondagmiddag, bad weather ,op weg naar hamilton als voorbereiding op de aanstaande week.vanmorgen strandwandeling gedaan, de lekkerste cappucino gedronken( zeg maar tegen anneke , beide acties ) voor t eerst gereden, heel bijzonder, met een mercedes sprinter, geen probleem. Groeten van mij xxx

• 21 Oktober 2012 - 02:04

Hé Anneke,
    Leuk dat jullie zo reageren! In de reactie hierboven van Wout is te zien waar we nu zitten. Allles nog onder controle thuis?
    Groeten, Gerard.

• 21 Oktober 2012 - 10:37

Frido Hamoen:

Leuk om de verhalen zo te kunnen lezen en de foto's te bekijken! Heel veel plezier daar in Nieuw Zeeland, maar er een mooie reis van. Groeten, Frido.

• 21 Oktober 2012 - 19:10

Willy Kempen:

Hoi koeienkijkers.
    Ook in Aarlanderveen gaan wij jullie volgen (en dat zonder kabel). Ben benieuwd of jullie ook nog Dexter koeien tegenkomen. Laat ons weten of er nog een mooie rode dexter stier rond loopt. Heel veel plezier en kijkgenot daar. Groetjes, Hans en Willy.

• 22 Oktober 2012 - 09:47

Adrie:

Leuk om jullie vanaf hier te kunnen volgen. Veel plezier daar.

• 22 Oktober 2012 - 20:11

Tom:

Hallo mannen,

Als ik zo lees verloopt het allemaal prima daar in NZ, hoe slaapt dat nou in zo'n camper? Lees net dat jullie Yersey koeien gezien hebben, nooit van gehoord, maar ja ik kom niet verder dat Milka koeien.... Beetje mooi weer daar?

Grtn

Tom

• 22 Oktober 2012 - 20:20

Roland:

Hallo wereldreizigers,

Volg jullie virtueel met streetview en moet zeggen dat het er allemaal prachtig uit ziet.
    Veel plezier. Groetjes van Roland en Sylvia

• 22 Oktober 2012 - 20:20

Roland:

Hallo wereldreizigers,

Veel plezier. Groetjes van Roland en Sylvia

• 23 Oktober 2012 - 11:00

Ank:

Hoi mannen, wat jammer dat het bij jullie regent. hoop dat het snel verandert. Hier een paar mooie dagen dus gaat eind van de week de mais er waarschijnlijk af. En trek je niets aan van jullie engelse taal, het is nog altijd veeeel beter dan hun nederlands! Bye bye Ank

• 23 Oktober 2012 - 11:47

Beste volgers,
    We hebben het goed naar ons zin. Vandaag en de komende dagen is het veel 'koe' voor ons, omdat we nu in het veeteelt gebied van het Noordereiland zijn gekomen. Voor jullie misschien wat saai, maar wij voelen ons net twee kleine kinderen in een snoepwinkel.
    Gerard.

• 23 Oktober 2012 - 20:52

Jose Buis:

Klinkt goed hoor, geniet maar in jullie snoepwinkel!
    groetjes Jose