NZ zondag 21/10 - Reisverslag uit Waipu, Nieuw Zeeland van Gerard Zantboer - WaarBenJij.nu NZ zondag 21/10 - Reisverslag uit Waipu, Nieuw Zeeland van Gerard Zantboer - WaarBenJij.nu

NZ zondag 21/10

Door: Wout en Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

23 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Waipu

NZ zondag 21 oktober.

Vandaag waren we weer vroeg wakker! Voordeel: lekker veel ruimte bij de douches. Voor de eerste keer ontbijt gemaakt in de camper, beetje worstelen met de ruimte maar de gebakken eieren smaakten prima!
Daarna een strandwandeling gemaakt en in een strandtentje koffie gedronken. Wout zei: " ik heb in heel mijn leven nog nooit zulke lekkere cappuchino gedronken!" Dat je dat dan hier in NZ mag beleven.....

Daarna opgebroken en met Wout 'behind the wheel' richting Hamilton / Cambridge. Dan kom je toch weer door prachtige heuvelachtige gebieden, waar je je ogen uitkijkt.
Het is niet zo lekker als gisteren, het is bewolkt en het regent regelmatig met een temp. rond de 17 graden C.

We zijn ondertussen aangekomen op een camping in Cambridge, prachtige voorzieningen maar geen Wifi helaas!!
In NL kan het veel regenen, maar wat ik hier heb zien vallen vandaag is niet normaal. Gisteren vertelde Luke Beehre al dat er op jaarbasis 1800 mm valt, dus dan hebben ze vandaag de eerste 50mm vast te pakken.

Had tijdens het afwassen nog een leuk gesprek met 4 NZ-ders. Sta ik in mijn beste Engels te vertellen dat ik uit NL kom, zegt er één; dat weten we! Vraag ik waarom, zegt hij; You talk Dutch, you're tall and you're blonde.......

Fotolink: https://www.dropbox.com/sh/zahzi7s5m3ky46h/rg5H0DKTPl

Groeten, Wout en Gerard.

  • 24 Oktober 2012 - 09:24

    Anneke:

    Blonde????
    Dan moeten het vrouwen geweest zijn, die je een groot compliment maken...
    En anderszins....

    Leuk je net even gesproken en hgezien te hebben op skype. Geweldig!!

    Enjoy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Actief sinds 15 Sept. 2012
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 13756

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2012 - 13 November 2012

Reis naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: